Viva Argentina

Ha csak a lelked repül oda, akkor is érezheted!

tango_grillpac.jpg

Ezt a fűszerkeveréket a magával ragadó argentin tangó ihlette. Anno az első nyugati utam az akkori Nyugat-Németországba vezetett. Az idő tájt nyitott ott egy Argentin steak house, ahová természetesen beültünk ebédelni. Már a gigantikus húsméret is ámulatba ejtett, ám annak vaj puhasága teljesen levett a lábunkról, akárcsak az akkor számunkra még ismeretlen salátabár. Mégis a legnagyobb élményt a fűszerezés jelentette. Hosszú ideig kutattam mi a titok, hiszen évtizedek múltán is emlékeztem az ízekre! Persze ahogyan egyre inkább kinyílt a világ és megismerhettük a különböző kultúrákat s azok fűszerezési szokásait, sikerült megfejtenem a rejtélyt. Ezt a tapasztalatot tettem ebbe a fűszerkeverékbe. Nagyon érdekes volt, amikor ezt a keveréket fiamnak először marhahús helyett egy frissensült csirkemellen prezentáltam, a hatás ekkor is átütő volt hiszen ő is azonnal beleszeretett. Tehát ha felszínre akarod hozni pezsgő érzelmeidet, mindenképpen kóstold meg!

Címkék: Grill pác